MR NUFF

Kerepek Popiaku Di Order

Salam

Ingat tak entri saya pasal amni abiskan kerepek popia bersira tu , al kisahnya saya buat lagi sebalang dan sebahagian nya saya bawak ke sekolah , dah diaorang makan ada yang nak tempah , untuk raya lah untuk makan saja , saya tak terfikir ada yang nak tempah , jadi saya ambil lah order ... Walaupun 1 je order , semangat terus datang nak buat jual terus ;) 


Nota kaki : walaupun bidang kerja tak sama dengan kos yang diambil tapi bisnes jugak yang jadi side income, sesungguhnya menuntut ilmu itu tidak sia-sia 

5 comments:

IntaNBerliaN said...

Alhamdulillah.. murah rezeki akak..

Aisy Nasiha said...

Wah.. ada ada bisnes ni. Taklama lagi makin banyaklah order yg masuk tu. Tahniah

Kakzakie said...

Mungkin inilah pemula nak jadikan ianya sebagai side income Dyna. Tak sangka kan... bagus tu.

Mayang ABDUL RAZAK said...

sama la ngan akak dulu .. tak penah terpikir nak amik tempahan tapi ada nak ode kita ikhlas membuatnya...

Kesuma Angsana said...

amboi leh bukak bisness ni kalau camni gayanyer !

Tabung Ayam