MR NUFF

pokok kari yang tak berdaun


salam

syukur kite masih dapat menghirup udara segar hari nie... ^_^

saya nak cite tentang kisah sedih pokok kari nie.. sejak diambil dari umah mak saya dia kuale kangsor..tak pernah nak tumbuh elok daun nyer.. asai dia banyak ckit mula la dua beradik nie buat operasi... setakat nie dah tiga kali daun nyer dicarik-carik dengan rakus oleh abg n kakak.. 

sabor ye en kari...

macam mana ler ibu n babah nak berkebun dalam pasu kalau pokok kari pun dikerjakan oleh hero n heroin nie. ^_^

gamaknyer dulu masa kecik-kecik macam nie gak ibu buat kot hehehe..

6 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe....xpe la....nanti dah beso....pndai lew derang....

suka tengok akk dah makin sembuh.....

lynn kamarul said...

anak2 ke yg tarik daunnya ?? hehe budak2

adyna said...

hahaha rietta semenatra tunggu besor mau banyak kali pokok kari nie jap ada daun jap xde :)

adyna said...

lynn mmg keje dua beradik nie ler ^_^

Mummy GreenyHouse said...

haaha...ingat tak cukup baja..
rupa-rupaya...dicarik-carik! :p

izan mama mia said...

heheh..agaknyalah kan...

Tabung Ayam