MR NUFF

rumput yang membiak dengan jayanya

salam 1 Malaysia

ermm nampak tak pic tue, lokasi umah mak engku depan umah saya , nie ler rumput kat kawasan umah saya , rasanya before balik kg cuti bulan 3 macam nie gak , sekarang nie pun mcm nie ;) salah siapa yer???

pokok serai pun dah nampak macam rumput

sekarang pun tiap-tiap minggu orang kesihatan datang sembur ubat nyamuk , kalu macam nie memang tempat membiak nyamuk lah

dulu tak macam nie pun on time je orang mesin rumput, yang pasan kawasan pekan elok jer di mesin..

7 comments:

bada said...

kita bako...kita bako...hihi

adyna said...

moh kite.. bada :)

HeNRieTTa JoSe said...

rmput mmg cpat pjg...sbb tu bangau semua kurus2...hehehe....

IntaNBerliaN said...

a'aa serai pun dh mcm lalang gak..

adyna said...

rietta setuju sangat tu sebab bangau kurus rumputnyer pjg sgt heheheh

adyna said...

tu ler pasal intan , dah tak kenal mana rumput mana serai

izan mama mia said...

simen jer semua..hahha

Tabung Ayam