MR NUFF

tetap panggil abang dan kakak

salam..



kali nie saya nak citer tentang dua beradik nie... before nie kan saya mengandung anak ketiga tetapi Allah lebih sayangkan arwah azim.. dah nak masuk 2bulan arwah pergi meninggalkan kami akibat saya yang mengalami tumpah darah...dan saya dah tak boleh mengandung lagi

saya memang dah start panggil abang dan kakak ..then bile arwah tak der saya still kekal kan panggilan nie, saya bukan terlalu ikut perasaan cuma saya nak mereka tahu bile besar nanti mereka pernah mempunyai seorang adik, adib mungkin paham tapi amni tak lagi, abah saya suruh panggil amni adik ..tapi saya rasa biarlah saya kekal panggil macam nie..

tak salah kan :)

4 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Akak banyakan bersabar...xde masalah panggil adik atau kakak atau abang...

adyna AB said...

rietta syukur alhamdulillah skrg akak dah bertambah kuat... so go on je lah ngan panggilan tu kan :)

Mommy_ima said...

boleh je panggil kakak..
comel je diorang ni.. :)

Unknown said...

ooo tumpah darah...kenapa doktor tak bg mengandung lagi yaa..ada risiko ker?...comel laa abang n kakak tuu

Tabung Ayam