MR NUFF

Jangan Tak Percaya

Salam

Alhamdulillah bangga saya jadi anak Malaysia ^__^



P/s: sentiasa bersyukur pada Nya


11 comments:

Aisy Nasiha said...

Yang ala ala di thailand tu kat mana ye? Saya tak pernah tahu rasanya...

Ai..baru balik perhi bercuti ke tganu ke dyna? Best tu...

Kakzakie said...

Itu belum masuk makanan yg bermacam-macam aneka lagi kan.. Pilih ajelah mana suka.

izan mama mia said...

bangga jadi ank Malaysia

eMMe said...

best.. terengganu la best, nak gi jalan2 cari makan, ICT oh ICT, terliur dah ni, bila bayangkan berada di Terengganu...

adyna said...

Tak salah dekat Kelantan kan otw nk g rantau panjang aisy , kalau salah Mintak betulkan ;)

Nurfaezah Abdullah said...

yang ala2 france tu cantik je tempatnye

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

betul tu saya pun bangga jadi anak malayysia..

Kesuma Angsana said...

singgah jgk kejap cuti2 ni !

Naniey Jemiey said...

Malaysia pon hebat jugak...

singgah dari GA yang sama--- ada masa lawatlah sana balik yaa.. http://upsidesdown.blogspot.com

Kniedaz said...

wah..g jalan2 ya..seronoknya

adyna said...

@Kniedaz Blom jalan2 lagi ni masa g rombongan dgn dak2 ppki skol ;)

Tabung Ayam