MR NUFF

Wordless Wednesday : Foot Reflexology

6 comments:

Kniedaz said...

dulu rajin pi refleksologi..skang sibuk tak ble nak p huhu

Aisy Nasiha said...

Inilah kot ilmu yang orang urut pakai. Kagum saya hari tu..ada orang dtg ke sekolah tawarkan urut kaki.. bila dia urut dia bagi tahu sakit yg mmg betul.. ikut point2 nilah diorang buat tu.

Kakzakie said...

Hari itu masa kakak ke Giant Plentong ada gadis Thailand yg urut-urut tu bagi kakak kertas macam ini..

Nurfaezah Abdullah said...

whoaaa good info

eMMe said...

kalo yg pandai urut ni, leh rasa di urut kat mana2 bahagia.. cam lame je tak kene urut.. best nye kan kalo ade org urut, hahaha ...

adyna said...

Saya tak pernah pergi pun lagi , selalu urut sendiri je ;)

Tabung Ayam