MR NUFF

Mencari Perabot Di Ikea

Salam

Alhamdulillah minggu lepas balik Dari Johor kami pergi ke ikea , sekadar window shopping nak beli barang untuk rumah kami nanti insyaallah , beli nye ntah bila sebab fikirkan kenderaan yang nak di bawa nanti , barang - barang nya berat Dan Panjang dalam kete mr P  memang tak muat , pinjam pakcik nye rodeo hihi 

Sofa tu memang menarik Harga pun menarik  gak ( telan air liur )


Nota kaki: dah Ada Kat Ipoh 3 beranak tu 

5 comments:

Aisy Nasiha said...

Banyak dibeli kat ikea ke? Wah bestnya.. bila nak ajak saya ke sg besar ni....

izan mama mia said...

dh lama tak g ikea

Kakzakie said...

Oh... dapat juga membeli di Ikea ye Dyna. Puas hatilah kiranya balik jenjalan dpt sesuatu yg berharga buat rumah tambah berseri..

Rai Ourkizuna said...

barang barang kat ikea memang menarik sangat kan..

eMMe said...

takpe, ade rezeki leh angkot pakai lori IKEA, heeee~

Tabung Ayam