MR NUFF

Satay Samsuri

Salam 

Alkisah masa mula- mula Pindah sungai besar , Ingat satay samuri kajang tu , rupanya satay Samsuri , rasa Nya sedap jugak , datang Sg besar boleh la try satay ni , berhadapan Petronas 


8 comments:

Kesuma Angsana said...

mmg feveret ANgahlah kalau satay2 ni !

adyna said...

@Kesuma Angsana Satay ni mmg favourite kami sekeluarga ;)

Rai Ourkizuna said...

bunyi nak dekat sama dah..saya pun mula2 baca, baca samuri.. hehe..

damia dgn aqil pun suka satay..

Nurfaezah Abdullah said...

satay ayam fav #1 hehe

izan mama mia said...

nak buat sate juga...ada tamu nak mai umah

adyna said...

@izan mama mia Pandai buat satay Best lah ;)

Aisy Nasiha said...

Best nampaknya.. naim pun penggemar satay.. tapi dia ni macam memilih..kalau sesetengah satay tu dia dapat makan sampai 10.. ada pula 2 je dia makan..

Norlin WA said...

yum.. yummm...
rasa lapar plak...
hehehehe...

Tabung Ayam