MR NUFF

Wantan Goreng Ringkas

OSalam

Sebenarnya Wantan ni saya dan en baba sahaja Cuba buat ,lepas kami makan di kedai nasi ayam hainan, tak nak order Wantan goreng tapi nak buat sendiri, dan tak nak Google resepi , macam pandai je

Tup- tup bahan -bahan nye tak sama pun dengan yang kami buat 

Kami buat guna kulit popia letak ayam kisar je ikut kepala sendiri je, walhal macam-macam kena letak ...

Bentuk dah jadi , cuma bahan yang kami Buat terlalu ringkas



Hihi ok la bentuk sama , tapi kena buat penambahbaikkan 




10 comments:

Aisy Nasiha said...

rajin mencuba. bagusla, dapat try n error.. sedap juga tu nampaknya

eMMe said...

Salam Dear, awat tak google resepi wantan goreng ringkas tu.. takpela, kalo tak same dgn resepi, janji sedap kan...

adyna said...

@Aisy Nasiha Yup , pasni kena Cuba guna kulit Wantan yg betul ;)

adyna said...

@eMMe Emme itu lah slalu Google tapi kali ni kami tak terlintas nak Google pun hihi

Kniedaz said...

wah...teringin plak nak cuba..isi dai tu ikut citarasa kita..apa pun boleh hehe

izan mama mia said...

nampak rangup n sedap jew

adyna said...

@Kniedaz Tu la , rasa apa2 pun blh ltk kan

adyna said...

@izan mama mia Aah Ranggup jugak ;)

Kakzakie said...

Kalau tak dicuba tak tahu Dyna. Ok tu.... makan berdua lagipun.

adyna said...

@KakzakieBtl tu Kak , trial and error kan janji Dapat kepuasan mencuba ;)

Tabung Ayam