MR NUFF

10 blogger terbaik malaysia

salam..
entri ini sekadar berkongsi info..kepada sesiapa yang berminat nak menyertai contest nie ..jom join..mana tahu tuah anda..hadiah2 nya pun menarik


contest ini dianjurkan oleh ohcikgu.com..

untuk maklumat lanjut anda boleh terus ke link beliau ..ohcikgu.com

gud luck semua  ^_^

18 comments:

Izwan Wan said...

tak layak lagi..huhu

Eca Dwinky Asha said...

in sha allah,akan join ne..da tgk2 ari tu..tpi tgh kumpul 10blog terbaik :)

therosputih said...

blogger terbaik? hush...jauh lagi nak sampai ke tahap tu...tapi tak salah kalau nak cuba kan...

ieda said...

wahh menarik ! ;)

Kniedaz said...

Wah.....ada contest rupanya...adyna join ke?good luck!

Tihara said...

nice segmen :)

IntaNBerliaN said...

good luck kak..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..
gud luck pd yg menjoin.. :)

Mama Adam said...

hihihi...
tak reti seo.

Cikgu Ma said...

akak x join?? ^_^

Si Matatajam said...

Gud luck..

nuyui a.k.a miss YUI said...

good luck sis..

Kesuma Angsana said...

cam x layak je KA

nadia said...

kak dina join tak? selamat berjayaaaaa! :)))

ayut said...

wah..blh jd terbaik ni..hihihi..good luck smua yg join..

kamil salleh said...

Sesiapa yg berminat bolehlah sertai...rasa2 nak join jugak lah.

kamil salleh said...

Dah join dan sesiapa yg nak join masih ada masa. Mana tahu tuah anda pada contest ini.

Muhamad anuar Marsib said...



10 Blogger Terbaik Malaysia merupakan Contest SEO yang bagus untuk disertai.

Selain menawarkan hadiah yang lumayan.. Contest ini juga bagus untuk kita sama-sama mempelajari SEO.. ... ;)

Tabung Ayam