MR NUFF

hari senyum sokmo ^__________^

salam maulidur rasul buat teman-teman semua...


ramai yang cakap blog saya kali nie lebih cool... :) saya pun suka 




siapa tahu kenapa saya tulis entri hari senyum sokmo???



jawapan nya adalah kerana 


makcik kayooo


semalam adalah hari gaji pertama saya....

bukan saya sorang je senyum sokmo...org gomen yang lain pun sama...

alhamduliilah setelah 3bulan bekerja baru dapat gaji... bonus masuk terus dalam akaun sebab haritu pt just buat gaji... pasni tunggu bonus n elaun khas pendidikan khas yang tertunggak pulak...

actually nie bukan gaji pertama dalam hidup saya..tapi gaji pertama untuk jawatan nie.. gaji pertama saya adalah masa jadi guru ganti waktu cuti semester tahun 2001..

banyak nak cerita nie..tapi sebab masa begitu mencemburui...(apa nye ayat nie) time keje 7pg-4ptg.. memang terkejar2 coz saya tunggu en babah amik..nak beli kete baru..dibangkang awal-awal oleh en babah..dia cakap kang maintenance tak tau nak jaga..dia jugak kena..uhuh..

so kami dah plan pindah rumah berdekatan dengan sekolah masing-masing..insyaAllah bulan 3 nie pindah sebab nak abiskan terus duit deposit..

amni pun tukar pengasuh..sebab kami nak cut cost kan minyak sebab tempat en babah nun jauh masuk kedalam lagi... suami skol dikg saya pulak skol di tebuk :) 

cukuplah story kali nie..

memang dah rindu nak bw macam dulu..tapi macam tak dapat je :( so yang saya tak singgah lagi jgn marah tau.. kite kan kawan :) insyaAllah saya akan balas jugak jejak anda...

p/s: tq pada teman-teman yg sudi like page kami ;)

3 comments:

Tie HT said...

salam maulidur Rasul :)

ayut said...

Salam Mualidur Rasul kak...wah..dpt gaji..sronok tuu...

therosputih said...

semoga akak dapat pindah nanti kan...susah pjj nih...

Tabung Ayam