MR NUFF

bersua kembali

salam...

apa kabar kawan-kawan...

rindu nak dengar cerita kawan-kawan..

saya alhamdulillah sihat-sihat sahaja

kekangan masa , penat, mengantuk, ,insyaAllah bulan 3 kami sekeluarga akan berpindah..rumah dekat dengan sekolah saya n en babah 


2minggu persekolahan saya dah ada banyak pengalaman baru..suka n duka..

psst saya dah mandikan budak n basuh poo poo student pendidikan khas yang ter'' dalam kelas..   sangat sayu bila mengetahui pelajar nie tinggal dengan nenek nya.. mak ayah dok di pahang ;(

tinggalkan dengan kisah di atas.. 

nak tanya kawan-kawan ok tak blog saya sekarang ..berwajah baru n ceria dengan warna pink n hijau ;)


tq pada enna.. sebab tolong editkan blog akak.. ( blom bayor lagi nie..sedang tunggu email dari enna )

cukup dulu lah untuk hari nie.. memang macam-macam nak tulis tapi rileks2 dulu ^_^

nota kecil: semalam on the way g skol nampak kemalangan lari.. saya sempat amik no plat lori tue, pas hantar saya en babah terus tunggu dekat mangsa..seorang student lelaki cina form 5 , meninggal sebelum ambulan datang..


p/s: tunggu GA terbaru nanti ye

8 comments:

nenot said...

suke2...pink colour :)

Maisarah Azmi said...

cantik blog...enna memang kreatif kan

Fariq Jalil said...

wah cun template ni.. ringan pun ye..
oo.. cikgu rupanya.. selamat pagi cikgu.. haha

NoEn said...

comel...patutla masuk sini td mcm lain je dr sebelum ni...

izan mama mia said...

mmg coel blog wajah baru ni...suka sangat2

ayut said...

lmbut je waner....tu td msuk..eh???!hahahaha..cun2x

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt comel..nmpk tenang aje..

therosputih said...

cantik blog akak...jeles nih...

Tabung Ayam