MR NUFF

antara Bawal Awning dan Shawl


arinie aku nak nak kongsi pendapat dengan korang semua tentang trend tudung zaman sekarang..dah macam2 bentuk dah sampai tak terikut..tapi bagi aku kalau tak nampak pelik tue ok la..tapi kalau dah fesyen bermacam bagai..baik amik yang lebih afdal..tutup dengan betul...hehehe..
aku suka bawal sebenarnya..dia nie xlapuk dek zaman cuma bunga2 dia jer berbeza2 adal sulam tangan ada tempek jer...sulam tangan mmg cantik tambah yang kelantan punya..aku suka sangat tapi harga dia pun mau suka gak..masa keje aku nak bg keras ats nyer aku spray ngan iron starch..baru senang nak bentuk

TAPI SEKARANG .aku dah tak bershopping tudung sangat tahun lepas ada 2 3 helai jer aku beli sendiri yang lain mak mentua aku yang bagi..aku tak mintak pun..tapi orang cakap rezeki jangan ditolak musuh jangan carikk...mekasih mak..jasamu tak dapat dibalas..semenjak dah tak kerja nie aku lebih suka beli untuk anak2 ..untuk diri sendiri walaupun ada keinginan aku pendam jer.. 


awning ala-ala ariani nie mmg tak dinafikan senang sangat pakai zrab sekali siap ekjas ckit2 jer dah boleh kuar hehehe tapi harga nyer mak ai..mahal sangat kalu yang jual kat butik2 nie..kat luar murah jer..masa keje dulu 1st aku beli harga dia rm35 mahal betul walhal pendek jer ..sekarang fesyen tue aku tgk dah jadi rm10 je.. nak kejar fesyen tak cukup duit ler.. 




bab shawl nie aku ader beli 1 kat gerbang malam ipoh..harga rm10 teringin la nak pakai bile adik ipar aku cakap pakai awning2 nie macam makcik2 gtu..ngape aku dah tua ker??? baru nak masuk 30 yer.. aku try pakai ..jawapan ikhlas en eddy ...tak sesuai langsung..ish2 ingat nak puji kena komen lak..tak aku pakai dah sampai sekrang..tapi aku tingin gak cuma rasanya selendang nie org muda .remaja ..student ok la kot..macam aku en eddy cakap muka tak berisi tak sesuai..muka orang chubby ok la..hahahaha tapi tgk Farah deeba pakai n Sharifah pakai ok jer kat tv9 tue..

so aku dapat rasakan jiwa aku sesuai dgn bawal or yang ada awning jer..peminat shawl jgn mare tau...

p/s : gambar sumber dari google

3 comments:

Myra Jay said...

Kita kongsi minat yg sama la..
MJ pun selesa pakai bawal gak, kekadang je pkai gaya ariani tu.. :)

adyna said...

ye ke..nampak nye saya x keseorangan leh ;) mmg lagi selesa berbanding shawl kan ;)

therosputih said...

la ni dah keje balik, apa lagi...segala yang terpendam bolehla diluah sket2...hehehe

Tabung Ayam