MR NUFF

I LOVE ICE CREAM









saja bagi terliur..hehehe
aku suka sangat makan aiskrim..tapi aku selalu xdpat beli hahahah...dolu2 n masa time keje aku rajin la makan aiskrim..tapi sekarang makan gak tapi versi besar terus makan beramai-ramai..aper yang sedap pasal aiskrim nie ..hanya jauhari yang kenal manikam..ada satu aiskrim baru kaler purple tueh..nak beli lah nanti tapi ada kat sesetengah tempat jer..aku suka makan aiskrim murah2 jer..baskin robins aku makin sekali jer masa zaman cinta cinta ngan en eddy hehehe share2 tuh....sekali tue jer..sebab aku bukan dok ipoh pun time tue..kalu aku dok ipoh rasanya badan aku mesti besar gedabak..nasib dok tepeng..hehehe berbalik pada aiskrim..
aku baru buat resepi makan aiskrim aku..aku makan aiskrim 3kaler ngan biskut 4 segi hehehe nak ltk oreo pun blh..tp amik yang ada kat umah je..ala2 mc flurry gtu..nyummy oo..try la nnt..;)


yang nie aku suka gak sekali hadap leh 3 heheheh , dulu masa kecik2 dia potong then cucuk ngan lidi skrg dah maju ada mcm2 perisa lagi






nie yang aku nak p cari kat jusco ipoh nnt time cuti tahun baru cina ..bukan sume tempat ade aiskrim nie..ngan muka xmalu aku akan mintak en eddy belanje  ;)

p/s: gambar aiskrim2 nie sumber dr mr google


5 comments:

SyaNa said...

yang bwh sekali tu susah la nk dpt
kt tesco dsara ni xde
:(

adyna AB said...

ye ke..aku nie blk ipoh br nak cr , bukan sume tmpt ada aiskrim nie..hehehe

Unknown said...

sherbet ni baru lagi kan.. kakyong pun tak penah try..

adyna AB said...

yup br kak yong..search tmpt dia ckpa kat jusco ipoh ada..ingat nk p try ler nnt ;)

therosputih said...

ain suka aiskrim malaysia tuh, aiskrim milo, takpun teh...hehehe.

Tabung Ayam