MR NUFF

udah ada uban



hari nie en eddy potong rambut aku kat umah..ngah potong tue mulut dia xhenti2 ckp uh ada uban..uh ada lagi..kat cni pun ada...uwaaaaaaaaaaaaaa belum lagi 30thn uban udah ada merata..petanda usiaku sudah matang..wakaka xnak ngaku tua lagi.. tapi aper2 pun nak buat macam ne..aku suh je en eddy cabut je babah..amik kau ader 6 uhuhuh tue yang dapat di cari yang nyorok2 lagi xnampak..mcm ne nak buat xkan nak p letak kaler itam balik or ltk inai..ish ish.. kalau korang ada uban aper korang buat..cabut or biar???

4 comments:

KizZ said...

Huhu...beshnya cabut uban orang..Iz suka sangat...tarik tarik..member yang ada uban tu selalu marah..haha

Jom sini,
Minum air masak anda jadi sihat dan kuat

kakyong said...

ubat penyakit kot.. heheh... tp sikit2 tu baisalah...

adYna said...

kizz: hehehe uban tue gatal tp bile cabut lega rasanya hhahaha

kakyong: ubat penyakit saya udah tuaaaaaaaaaaaaaaa..kena beringat nie hehehe

therosputih said...

kalau ain, tak mau rambut dicabut, sebab sayang...rambut ain tak lebat mana, jadik, setiap helai itu sangatlah berharga...

Tabung Ayam