MR NUFF

BELUM TUMBUH GIGI DAH GIGIT PUTING , BILA BANYAK GIGI MENGGIGIT ORANG






Salam pagi  Isnin , baru leh rst ckit anak2 dah tido , kemas rumah mengangkat barang mengah dibuatnya maklum lah dah lama x exercise hehe, hari ni cite pasal anak teruna n anak dara saya amni yang baru jer 7bulan lbh tapi belum tumbuh gigi lagi,berbeza ngan adib tumbuh gigi seawal 5bln,gigi xder pun  gusi nyer mak ai keras betul dah pandai menggigit sewaktu menyusu,sakit la ibu nak oi...makan pun nak yang macam org besar makan,kalau tak bagi menjerit satu rumah,saya perasan saya pun dah kuat jerit kat anak2.ilang abis perasaan malu,nie semua gara2 anak2 yang semakin membesar dan aktif , Adib lak kuat sangat gigit orang , amni n ibu selalu jadi mangsa..gigit  biasa2 xper la gak nie gigit tahap terbenam sapa boleh tahan,bdn amni penuh kesan lebam dek gigitan adib..kurang dah hantaran amni hehe...tapi apepun keletah diaorang mmg membahagiakan walaupun penat seharian menguruskan anak2 ibu..tapi puas sebab membesar depan mata ibu...

3 comments:

Puteri Zaza said...

sama mcm baby zaza..
baru ada dua gigi tp klu gigit sakitnya yg amat

adYna said...

tue la puteri zaza,bukan main lagi dia menggigit kdg2 terlepas gak cubit pp dia

therosputih said...

anak buah ain, dah nak masuk 10 bulan, belum tumbuh gigi lagi...

Tabung Ayam