MR NUFF

intan payung ibu n babah part 2




model sedikit seksi hehehe..ampunkan ibu nak


korang kalu nak tau..gambar sepatutnya dibelakang tapi diubah ke dpn ..pandai nyerrrr..

sambungan betapa fanatik nyer adib dengan neno nyer atau lain kata ultraman




amni lak dah nampak minat ke motor mcm babah n abg nyer gak

bile membuli bukan main lagi abg tapi bila sayang tdo pun sama2



sekian..kome ler harta yang ibu ada ..semoga jadi anak2 yang soleh amin

4 comments:

kakyong said...

comel2 anak adyna..

SYaMiLa said...

comel2 la budak2 cute tu.. ;-)

adyna said...

hehehe mekasih..ibu nye tak cumil ke kak yong..kak sya??? pasan laks ;)

therosputih said...

cukup sepasang anak2 akak...comelnya lah hai...hehehe

Tabung Ayam