MR NUFF

alhamdulillah dah selesai...

salam...

apa kabar kengkawan ^_^

interview dah lepas... syukur dapat jawab hanya tawakal je sekarang dapat ke tak...

psst.. saya yang paling tua hehehe yang lain sume 20an lagi... 

alkisahnyer.. kami bertolak pukul 8pagi dari sg besar... bile sampai shah alam.. jam lak kat traffic light keluar dari highway guthrie.. 
mujur ada  lagi 10minit .. saya group ke 3, setiap group masuk 6 orang terus..cuma group saya je 7orang terus coz ada 12 orang tak datang... hari nie ada interview terakhir.. dekat selangor panel cakap nak pakai 128orang so tak tau la sapa punya luck n rezeki dapat job nie.. 
soalan yang agak santai.. tapi ada satu soalan buat saya menitis airmata bile dia suruh perkenalkan diri then gtau saya baru kematian anak.. so dapat temuduga nie saya gtau saya dah syukur sekurang-kurangnya selepas musibah ada lagi sinar :)..

1jam lebih jugak sesi temuduga kami.. 3lelaki 4perempuan.. untuk sesiapa yang dah menghadiri temuduga jawatan pembantu pengurusan murid n17 semoga  anda semua berjaya ^_^

nota kecil: time untuk membalas jejak kawan2 :)

5 comments:

DYatie ABakar said...

insyaAllah, kalau rezeki kita tak ke mana kak. saya Alhamdulilla rezeki Nur Arissa Batriesya, permohonan seribu lapan ratus lebih..yang dapat 5 orang..n saya salah seorang Alhamdulillah~ :))

Izwa Kamaruddin said...

alhamdulillah ~

Rozie said...

good luck yer...

☾SHiemaCMa786☾ said...

Insyaallah…mudah2an rezeki akak.. =)

Anonymous said...

kalau ade rezki x kemana, wish u gd luck yek!

Tabung Ayam