MR NUFF

ambang merdeka @ Ipoh

salam kemerdekaan....

status: selesema batuk2 tapi gatai sangat nak ikut ^_^

antara pic yg sempat disnap dari dalam kete..

gambar agak blur sedikit..

p/s: 30hb 8 genap adib 4tahun.. semoga anak ibu jadi anak yang soleh.. bahagia dunia dan akhirat..amin...

 



jam je jalan
 

amik pic lampu je lah :)
 

adib dah terlentuk dgn gaya auww... tido pun posing baik jer

nota kecil: kemeriahan merdeka tak de pun rasa kat cni..nampak orang lepak jer.. dak2 motor bunyikan hon... main mercun.ramai kaum melayu n india disamping mat pakistan.. ermmmm...anda fikir tak ape yang saya fikir??? semoga Allah pelihara negara ku yang tercinta nie... amin

selamat menyambut hari kemerdekaan...

MERDEKA!!! MERDEKA !!! MERDEKA!!!!!!!

5 comments:

#ciksuzlin said...

Kita x keluar pun malam tadi, akak pergi mana je malam tadi. Memang banyak bangla dengan vietnam kat pekan tu kan? (>_____<)" Terasa seperti di "zon antarabangsa" pulak Ipoh ni.

adibdaddy said...

sikit je gambarnya....

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kemerdekaan negara kita yg ke 55..

huhuh,,insyaallah..xde ape2..1 malaysialah katekan.. :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam adyna.Selamat hari raya....masih beraya lg ker?
Wah!TAHNIAH...dah ada domain sendiri.Bestnyaaaa!

HeNRieTTa JoSe said...

Slm merdeka...thn nie merdeka tpksa g opis jugak....dah xbleh elak....

Tabung Ayam