MR NUFF

ingat kan dalam paper je ;)

salam...

buah melaka saya semalam tak jadi btl :) boleh makan je lah..pas terawih nak makan dah bau macam basi..kelapa kot..

saya nak citer kisah benar nie... bukan dalam paper..selalu baca dalam paper or drama je.. kisah nie tentang kawan seangkatan saya yang amik anak di sekolah.. dia citer ada sorang bapa nie ikut dia balik sampai  ke rumah..takut la member saya nie..bukan tak tahu nie isteri orang.. yang lagi mengecewakan dia nie dah ada 2 isteri... 

abang jame dia pun amik anak, dia selalu sembang ngan kami tapi habis kat cni je lah..tak der la sampai nak ikut balik rumah .. 

macam2 peel orang skrg nie..takut pulak...

nota kecil: rezeki en babah dapat bubur lambuk.. semalam tak dapat amik ;)

6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

serammmmm

IntaNBerliaN said...

takut pulak bila jd camtu kan..

adyna said...

memang dengar pun takut..coz dia dok lepak sama ngan kami gak..tak terfikir dia akan ikut member nie..

permata biru said...

hati2..org jahat sekarang dah ada macam2 rupa..takut juga dengar

♥ Cmª shIemª ♥ said...

menakutkan..kena berhati2 tu..

Kesuma Angsana said...

takut gak dgr citer2 mcm ni!

Tabung Ayam