MR NUFF

nuffnang dah jawab ^_^

salam..

nak gtau nie..
saya dah dapat balasan ticket yang saya hantar untuk pengesahan kenapa cash out saya di reject..rupe-rupe nyer tak de binti ^_^ dia nak tulis kat cek mesti lengkap.. yang saya lak ingat mesti dia tau dah nama saya perempuan mesti binti heheh..nak formal sama macam dalam ic

so kengkwan kalu ada masalah ape2 just hantar ticket kat nufnnang untuk minta kepastian..

saya tak cash out balik,..tunggu la bagi dia beranak ckit hehehe

selamat menyediakan juadah berbuka puasa untuk hari nie..

nota kecil: dah lama tak g bazar ramadan.. en babah janji nak belanja kfc baru
 ^_^ 
lagipun hari nie kan bonus dapat hehehe

3 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Oooo...itu kew sebab dia..xpe xpe...tunggu dia banak dulu....

Rozie said...

leh wat duit raya yer...

☾SHiemaCMa786☾ said...

alhamdulillah...selesai masalah..lps ni jgn malu antar ticket kat niff tau.. hihih..wah..ade yg nk banje kepsi?? ehem....dah masyukkk :)

Tabung Ayam