MR NUFF

ekspo raya

salam..

hari sabtu lepas g ekspo raya kat stadium sg besar..mak ai macam2 fesyen baju dgn harga yang berpatutan.. saya mencari telekung baru..ada yang berkenan..

yang tak tahan bile tengok harga kuih raya ngan kerepek yang murah2 kuih raya rm14 sebeks..kerepek rm20 utk 3jenis....ingat leh la nak beli kerepek ckit :) buat makan2 pas raya..

entri nie pendek jer sebab mood raya dah datang walaupun saya tak ada rezeki beraya dengan baby baru..mudah-mudahan ada rezeki lain untuk kami sekeluarga ..insyaAllah amin

7 comments:

nur anis said...

saya nak pergi lagi expo tu nanti..:)

:: Mrs.Eady :: said...

amin ~

adyna said...

anis pas keje g ler nanti ;) akak nk g ari khamis nie heheh

♥ Cmª shIemª ♥ said...

sg besar? huhu... jauhnye..byk borong kerepek? :)

izan mama mia said...

mesti ramai kat situ kan..

HeNRieTTa JoSe said...

Bestnye murah murah....tp rietta xborong sgt...kang mmbazir xde yg mkn....

Psss...akk punya rietta dh pos minggu lpas....hrap akk suka....

HeNRieTTa JoSe said...

Slmt hr raya akk.....xpe...raya berempat pown meriah ngn karenah amni ngn adib...

Tabung Ayam