MR NUFF

diet tersasar..

salam...

erm pejam celik pejam celik dah seminggu kita beraya..baru je rasa ramadan.. begitu pantas masa berlalu..

tahun nie paling banyak rumah kami sekeluarga g beraya.. memang aidilfitri mengeratkan silaturahim.. lagipun murah rezeki orang yang menghubungkan silaturahim.. 
kita pun tak tahu bile masa kita akan dijemput..

berbalik kepada diet.. macam mana anda makan.. saya pantang jumpa..:) tapi yang pasti bile makan yang pedas2 n yang berangin perut akan rasa sakit.. baru nie g makan rebung.. terus nyucuk2 perut nie..

saya rasa berat badan saya dah maintain balik.. sebab semua baju masa belum ngandung boleh pakai.. cuma jeans masa bujang dia tersekat kat peha hehehe.. yang nie tak berani lagi coz perut masih buncit kesan dari operation..saya tak berani pakai bengkung lagi.. biar luka dalam sembuh sepenuhnya..

nota kecil.. masa raya try berfesyen..en babah ckp ok ;) tapi saya yang malu bile ramai yg tegur uhuhuh

1 comment:

♥ Cmª shIemª ♥ said...

ckp pasal diet,,cma rase gerun plak nk p timbang berat lepas puasa ni.. hihih...

klu oprate mmg kena diet mkn kan? nk bg jahitan dlm tu pulih 100%

berfesyen je kak..untung2 suami pun suka.. =D

Tabung Ayam