MR NUFF

selera dah tak de

salam..

hari ni dah 13ramadan...

sahur pun dah makan kurang...
berbuka pun makan ckit jer..

tu pun ada gak lauk yang tak abis makan..mujur ada meow oren ..bagi kat dia jer lah..so dah jadi kucing angkat :)

tak mau jadi macam nie ye;)



^_^

nota kecil: agak2 boleh kurang berat badan tak???

3 comments:

SJK(C) SIN MIN said...

terbaik

~aYu~ said...

time puasa la nak kasi kurus badan ni.. asalkan time buka tak melahap dah la.. hihi..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

huhuh..samela..sejak asben shift mlm minggu ni cma bangun sahur setakat minum air kosong+ kurma+ vitamin c..kenyang..

*semoga kita terhindar dari sifat tamak & akhirnya menbazir*

Tabung Ayam