MR NUFF

tersentuh hati

salam..

11 ogos 2012... lagi 6hari due saya :)

tapi Allah lebih sayangkan anak saya...saya diberi kesempatan mengandung kembar 4 dalam rahim saya...sesuatu yang terindah...tapi 3 jadi kantung kosong hanya arwah azim yang ada.. tapi kuasa Allah  dariNya kita datang kepada Nya juga kita kembali.. syukur sempat merasa 5bulan lebih..

bile saya menonton iklan raya bernas..air mata nie..laju mengalir.. apa akan jadi pada anak2 saya seandainya..saya yang pergi 1april yang lalu..

 setelah tak berjumpa 2minggu dengan anak2 saya tumpah darah dan terus tinggal di hospital selama 1minggu..anak2 memang terasa impak..mereka menjauhkan diri dari saya, amni jauh hati kerana pisah susu badan mengejut....

kini bile saya tak der je anak2 akan mula mencari dan mereka tak mahu saya masuk hospital lagi...

adib dah tahu baby tak de..dan suruh saya mengandung lagi.. saya cakap ibu dah tak boleh mengandung nanti kuar darah lagi..hanya ini jawapan yang mampu diberi.. amni pula masih ingat ada baby..dia cakap breast nie ada baby :) ..

bile saya pura-pura pengsan ( deme ni suka bergaduh rebut barang tak henti2 jerit so saya buat2 pengsan) saya dengar anak2 jerit ibu bangun..amni siap tampar2 muka suh bangun..angkat kepala...

perut saya masih sakit... bile angkat barang berat ckit or dukung anak..malam perut nie akan jadi macam bengkak risau gak..coz luka dalam tak nampak.. dah ler ritu tempat operation terbuka owh..ngeri sangat bile teringat balik.. dangan benang yang nampak terpacak dalam perut  .. parut lak jadi macam huruf t terbalik jer..

nota kecil : cerita saya tersasar nie.. sori selagi tarikh due tak sampai memang asyik terfikir jer

5 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Cpat cpat la tarikh itu berlalu...akk mmg sangat sangat diperlukan oleh anak anak....xpe, adip ngn amni mmg xkan paham lg kisah arwah azim ataw bby baru....akk perlu banyak sabar yea...

Dari pengalaman rietta, akk xbleh angkat brg berat...mnta tolong en babah....klu dukong anak pown letak kat area pinggang, bukan perut dan xbleh dukong lelama...

Akk take care yea....

Anonymous said...

betapa besarnyer dugaan utk awak ye. Bertabahlah dan sebagai kawan KA doakan yag terbaik untuk Adyna ye. Yakinglah pasti ada hikmah sebalik setipa kejadian.

Unknown said...

seriau juga bc n3 nie...mg semuanya selamat nnt..yaa....amin

mama lynn said...

takziah kuatkan semangat. insya Allah syurga tempat mereka berempat walau x berpeluang melihat dunia. jaga kesihatan baik2 tau kak. mcm sy masih belum ada rezeki anak lagi.

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam takziah kak.. tak tau nk komen apa.. semoga akak tabah selalu ya..

Tabung Ayam