MR NUFF

BABAH AJAK G PUSARA ARWAH AZIM





semalam en babah cakap nak g kubur arwah azim..coz dah lama kat Ipoh en babah x g pun ..before nie en babah mesti g pusara azim.. disebabkan kesibukan g sana sini..en babah tak sempat g... pas solat subuh pagi tadi tiba-tiba en babah dengan mata yang berkaca tapi ditahan gtau nak g kubur azim sebelum kami pulang ke sungai besar, cuti sekolah pun dah nak abiskan..

saya terus tanya ibu ikut g kubur boleh tak??? dalam hati hanya Allah yang tahu saya memang dah lama nak g kubur..masa kuar dari hospital lagi saya nak g dah..tapi ramai yang halang coz saya dalam pantang masa tu takut saya kena meroyan pulak...
sebab memang saya tak dapat pegang n tengok langsung wajah azim untuk dikucup or didakap.. saya dalam icu sedar-sedar berwayar sana sini..

en babah cakap saya boleh g dah, dia nampak saya dah kuat.. saya memang dah kuat sekarang..tapi dah g kubur tak tahu ler macam mana...

 

mudah-mudahan saya tabah n kuat untuk pergi ke kubur azim ..insyaAllah
doakan saya terus tabah..

4 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Rietta doakan, akk tabah....

adyna said...

tq rietta.. insyaAllah ptg nie akak akan g kubur

IntaNBerliaN said...

InsyaAllah awk tabah hadapinya...

adyna said...

alhamdulillah saya dah semakin tabah intan

Tabung Ayam