MR NUFF

akhirnya saya jumpa :)


salam...
syukur lah , akhirnya berjumpa juga saya dengan buah laici nie :)..
nie semua gara-gara bw terjumpa entri buah laici oleh intan berlian ^_^
.. walaupun saya tak mengandung,saya teringin juga nak makan, 
sebagai surirumah kalu teringin nak makan aper2 kena guna duit elaun ^_^
coz budget en babah yang nie tak de dalam list..

rasanyer.. ada yang masam,manis,tawar ;) 
macam kite adik beradik dalam satu perut tapi tak sama perangai kan ;)

p/s: saya ngan adib memang hantu buah :)

12 comments:

Mak Wardah said...

Salam Kenal. My favourite ni

izan mama mia said...

yer ker..sedap sbb sepanjang hidup saya, saya tak suka laici..ntah kenapa mungkin sbb baunya...satu lagi, buah mata kucing....buah lain semua saya suka...hheheeh

lynn kamarul said...

g melaka kelmarin terpandang org jual buah laici kat tol linggi/pedas. alahai sedapnya

HeNRieTTa JoSe said...

yummy....rietta blom jmpa lagik...klu jmpa leh lew merasa....

Deq's Qienz said...

sedapnya..trigin nk mkn buah laici fresh..asek mkn dalam tin jew..

nur anis said...

buah laici sedap..:)

IntaNBerliaN said...

wah.. xsangka ada gak yg terliur tgk entry sy tu.. hihii

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

sa;am adyna..k.atie pon dah teringin mkn buah laici ni..nampak sedapppppppppp!
postkn kat k.atie sikit ya :D

Nini D.. said...

sedapnya kak!!!

Kesuma Angsana said...

one of my feveret juga... sedap!

kinanthibarru said...

Buah laici?? Enak.. yummy...

kinanthibarru said...

enak.. yummy.. :)

Tabung Ayam