MR NUFF

saya dah pandai buat baju kurung ^_^

salam..

dah lama saya belajar buat baju kurung ngan makcik t tukang jahit.. tapi masa tu keje, sibuk..belajar pun dah lupa..asyik tempah jer...

then mak mentua ada bagi buku OH MUDAHNYA BUAT BAJU KURUNG oleh YASALMA...

dah lama bagi baru semalam ada masa nak buat hehehe

jom tengok hasilnya :)

disebabkan kain tak berapa nak mahai.. kain dia pecah2 tepi..
tapi nie baju anak patung jer :) kecik


nie ler buku nyer..


baju nyer jadi baju kurung riau lak kembang kat bawah hehehe


kain nye kecik ckit sebab kain abis hehehe 

lepas nie boleh la buat baju amni... baju sendiri tak payah ;) sebab banyak sangat dah, lagipun elok lagi tersimpan sebab dah tak keje
 ^_^

so siapa yang minat menjahit.. n baru nak belajar buat baju kurung , buku nie sesuai 
coz arahan nyer mudah dan ringkas beserta gambar yang memudahkan untuk kite belajar..


3 comments:

sweetsourlife said...

saya minat nak menjahit tapi tak reti dan masih belom mencuba.. tapi azam untuk belajar menjahit itu ada

adyna said...

cuba cari buku nie :) senang arahanyer

IntaNBerliaN said...

terornya.... sy xpndai jhit pun... lgpun xminat.. hihii

Tabung Ayam