MR NUFF

bile amni panggil ibu.. abu!!!

salam 



lagi 3hari amni akan genap 2tahun..

amni semakin petah berkata-kata tapi ayat-ayat yang digunakan ikut sedap dia jer sebut... hehehe
contoh ibu..dah ajar banyak kali dia still panggil abu... aiskrim dok panggil alim..nak alim...
tapi abang boleh gak penuh panggil nyer..

belum bab bile dia buang air besar.. dia akan bagi signal lak..lak ,ucuk sambil tangan pegang belakang ^_^


sabor je ler...

kejap jer rasanye amni dah nak 2tahun.. adib 30hb 8 nie genap 4tahun... jika ada rezeki saya sekarang dah mengandung 7bulan lebih dah  ^_^ (mmg saya terasa macam mengandung jer boleh dalam doa saya berdoa semoga kandunganku sihat... ) tapi sibbaik saya cepat tersedar..




10 comments:

Mummy GreenyHouse said...

pelat lagi tu..nanti lama-lama hilang la ye abu..huhu..silap, ibu.. :p

adyna said...

hehehe btl tu mummy... abu pun abu ler janji pasni dia xpelat dah

Nini D.. said...

wah...2 tahun dah pandai.

adyna said...

amni cepat ckit tangkap.. belajar ngan adib ^_^

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe....kiut jew...teringat kazen panggil tasbih "jangan" sebab bila dia nak amek, kitorg sellau cakap jangan...

IntaNBerliaN said...

dh nak 2 tahun ek.. alisha 5/9 nanti br 2 thn :-)

adyna said...

rietta hehehe itu ler dak2 nie cepat tangkap ..

adyna said...

owh amni tua bulan je la dgn alisha ;)

ain vanilla said...

COMELNNYEWWWW . EEAAA GERAM

adyna said...

ain: hehehe tq ..amni mmg comey kalu tu ler semua org asyik senyum kat dia bile jenjalan :)

Tabung Ayam