MR NUFF

dah 3bulan adib tak pergi sekolah!!!


main game kusyuk jer ..bertuah nye anak teruna ibu nie :)

sejak ibu dia masuk hospital , berpantang, abis pantang dah 3bulan adib tak nak g skol...

ada je alasan nyer.. 
adib nie terlalu manja...

alasan dia..abg sakit tangan, abang batuk, mata abang tak boleh buka... yg last alasan dia ,badan abang tak boleh gerak..

aduh2... adib tahun nie dah 4tahun...

dia bukan ape takut ibu tinggal dia kat sekolah...

ermm..memang kena guna kekerasan lah macam nie..

en babah cakap paksa tapi secara lembut... ermm..

esok dah sekolah..nak tunggu aper lak alasan nyer..
^_^

10 comments:

Amie said...

3 bulan tak pi sekolah...ooo Adib sayang, pergi sekolah best laa...

izan mama mia said...

protes ler tu..anak2 ni...ker dia belum terima hakikat dh ada adik....er...baru lepas bersalin kan..sorry, saya baru ikut blog nie..belum kenal lagi..huuhu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam adyna..budak2 camtu mcm2 ragamnya..betul kata HB adyna...paksa dia g sekolah secara lembut.
Comel dak adib ni..:D

HeNRieTTa JoSe said...

hbat alasan ank truna ibu...hehehe...

adyna said...

amie: dia dah selesa la nie :)

adyna said...

izan: dia ikut ada dua adik :) tp bb yg nie meninggal

adyna said...

kak tie: mmg nak paksa nie :)

adyna said...

kak tie: mmg nak paksa nie :)

adyna said...

rietta: pjg akal nie..heheh

IntaNBerliaN said...

wah pndainya bg alsan.. hihii

Tabung Ayam