MR NUFF

wanita dan handbag

salam...

wanita dan handbag bagaikan isi dan kuku... saya suka handbang ..tapi saya jarang beli handbag.. hehehe macam mana tue?

saya memang sukakan handbag tapi saya akan pakai handbag tue sampai rosak hehehe... tapi semua handbag cap ayam jer.. nama cap ayam memang cepat rosak

paling ada nama pun carlo rino hantaran kawin



alein delon en hubby beli


 bonia mak mentua bagi



guess pun mak mentua bagi..

p/s picture di google tau
ikutkan teman ..tak beli dah hehehe
baru-baru nie g taiping sentral ..g ler shop a lot.. jumpe ler handbag cap smart nie...



 jadi ler dari tak der ^_^


8 comments:

Rafflesia™ said...

syieda pun suke handbag, tapi yang selalu jadi peneman purse kecil muat2 untuk ic dan duit. dan siap ada tali ikat di tangan. hahaha

kalau pergi butik or kedai handbag berjenama, rambang, itu nak ini nak. sekali kalau beli, masuk muzium jugak bag tu nanti kak. hehehe

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe....naseb baek rietta xminat handbag....rietta lebih mnat compact beg yang bleh letak semua gajet rietta....

adyna said...

syieda: hehehe itu ler pasal last2 ke muzium gak.. pecah2 sana sini..wallet kecik lagi senang bwk ^_^

adyna said...

rietta : mmg peminat tegar gajet ler nie kan.. so mmg xbley bawak handbag ler..^_^

Mummy GreenyHouse said...

suka handbag..tapi tak pandai nak beli sbb tgk harga mahal2. jadi, pakai la handbag cap2 ayam je skg ni..huhu :p tak merasa lagi beg2 branded tu..

adyna said...

setuju dgn mummy caop ayam pun okey pe kan ^_^

IntaNBerliaN said...

SY pun sk handbag.. tp skrg dh kurang beli.. sbb yg dulu2 zaman2 ank dara elok lagi... hahahha

adyna said...

intan selagi boleh guna, guna jer lagipun kite bukan nak g mana pun ..dok umah jer hehehe

Tabung Ayam