MR NUFF

jalan-jalan makan di kuewteow doli @ taiping

salam cuti sekolah...

baru-baru nie balik kuale kangsor.. kami sekeluarga dapat peluang g taiping..gara-gara nak beli pampers di tesco .. sempat la jumpa kawan sekolah lama... nini d sori akak tak gtau p tepeng ;) bidan terjun ja nie, kalu tak leh jumpe kan..

dah g tesco lepak dekat taiping sentral jap g mc d mak saya nak makan chicken foldover.. tak pernah2 mak nak makan mc d nie dia tingin beli je lah.. kena pulak hujan lagi lama la g dok lepak.. petang perot bekeroncong dah..en hubby biasa la kat cni peberet dia.. dia ajak g doli...

saya dah jemu makan coz dok lama kat tepeng dulu..so saya amik mee kari jer




mee kari nyer yang cukup lemak..sedap ^_^


en hubby kuewteow doli biasa jer..yang speacial kang xlarat habis lak..


adib n amni makan nasi ayam..bagi kongsi je kang bukan abis satu pinggan nie..ibu ngan babah gak perabis kan..

dah kenyang kami sume pun balik la kuale semula.... malam tue 4beranak tido awai..hehehe penat satu hari jalan..

6 comments:

izan mama mia said...

salam kenal....dari izan mama mia...dh folo cni....

HeNRieTTa JoSe said...

Dh lamer sgt xmam kuew teow doli taiping...nnti free rietta joun kucky draw akk yea....

Nini D.. said...

uwaaaa.....sedih tau!..lenkali bgtau ye :)

adyna said...

salam kenal untuk mama mia jugak :)

adyna said...

wah rietta pun pernah p tepeng pekena kuewteow doli ek..

adyna said...

ampun nini :) lenkali kali mesti jumpa ngan nini gak , insyaAllah

Tabung Ayam