MR NUFF

nyuummy @ kedai laksa kak su kuala perlis


entri tahun lepas sewaktu en babah amik diploma di maktab


akhirnya berjaya makan laksa kak su kuala perlis..sedap sangat..dah lama tak makan laksa... dengan khidmat gps babah akhirnya berjaya gak jumpa kedai laksa kak su..makan dengan lahap sekali kuah nyer pekat..
adib pun suka makan coz cabai nyer diletak berasingan n kuah tak pedas sangat.. cuma nak makan pulut udang tak berkesempatan..mak cakap ada jer..aku tgk xder..so sapa2 g perlis jangan lupa datang kedai nie..pelanggan tak henti2 kami sampai kena tunggu kat luar nak dapat meja.. harga pun murah jer ;) yang pasti berbaloi2

bila la nak g kesana lagi..


14 comments:

ieda said...

wahh sedap nie
dah lama x makan laksa ..
kalau kena ngan kuah , memang akan selalu dtang makan kan dik ;)

permatabiru said...

syn org perlis mmg selalu ke sini..terbaekkk ^_^

Amalina Ali said...

perhhhhhh.....

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..
wah..sampai ke perlis tu..?

cma mmg suka mkn laksa..betui sedap ke kak??
blh la ajak en asben kesini klu kami ke perlis..
tq for sharing.. :)

izan mama mia said...

laksa ???..mmg sedap

Kesuma Angsana said...

best nyer kat sini ye

HeNRieTTa JoSe said...

akk suka laksa erk....rietta kdg kdg bleh mam...kdg kdg hanyir sgt...xmasuk dek tekak....

nur anis said...

sedapnya laksa...saya suka laksa..:)

Nisah Idham said...

salam..

:) x pernah smpi lagi ke sini..
dekat ke dgn stesen kuala perlis??

hainom OKje said...

alahai jauhnya nk mkn laksa....smpi kt Perlis...ambik masa 6-7 jam tu.....hehe...nape tak snapgambau laksanya?...

Tak leh folo pulak pki hp ni...nnti dtg lagi ye adyna...

NoEn said...

dah lama xmkn laksa

Mummy GreenyHouse said...

walaupun akak x letak gambar laksa kat entry...tetap terliur bygkan kesedapan laksa tuh...adeehhh

ayut said...

yg penting rasa itu menepati kehendak..hihihi

therosputih said...

pernah dengar tentang kesedapan laksa kak su ni, tapi belum pernah berkesempatan merasainya...

Tabung Ayam