MR NUFF

buah kuinin



salam..

ada sesiapa yang terliur ke???

buah nye kecik tapi baunya satu rumah harum...

kuinin nie dari keluarga buah machang or bacang gak..tapi kuini tak serabut sangat dalam nyer..buat sambal or makan macam tu aje pun sedap..

2biji telah abis kami kerjakan..

tq pada mak engku sebab bagi dekat kami ;)

p/s: menang cabutan bertuah hadiah no 3 ikut officemate ( tapi semua orang yang g menang glassware dapat hadiah hehehe cuma hadiahnyer yang berbeza besar n kecik)

14 comments:

Aisy Nasiha said...

buat sambal belacan dengan ni mmg best....

mama_saly said...

owh buah kuini..!
lamanya sy tk merasa dan tgk buah nim..mmg buahnya kecik tp baunya sebuah rumah mnyengat tau..terliur abis dgn baunya...hik

Mummy GreenyHouse said...

Mmg harummm jer.. :)

p/s: xpe..shaklee tu nak saya orderkan & pos kat akak pun boleh..harga sama je, cuma add postage. ;)

adyna said...

Itu lah skrg bukan senang nak dapat buah nie..

Ima jap g akak pm kt FB ek ;)

Izwan Wan said...

owh....rupanya adik beradik buah machang....mesti dalam rumah berbau kuat...sedap nie...terliur sudah..

izan mama mia said...

buah kuini mmg sedap..bau dia mmg best..buat sambal pun sedap..tapi awas jgn makan masa muda...getah dia....mau cacat mulut..hikhik

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..
hohoh..btl tu..buah ni blh buat 1 umah berbau wooo..cma kurang ckit mkn ni buat sambal..colek gitu je.. klu macang ye.. best buat sambal tempoyak.. :)

alhamdulillah...rezeki tu :)

Si Matatajam said...

Sedapnya kalau cicah ngan sambal kicap..Emmm terlioqnya..

Annaz Mohd said...

terliur tengok buah kuinin tu..

nur anis said...

yummmmmyyyy!

ayut said...

ayut pngil buah kuwini..hihihi..bau dia perghhhh...wangiiii :)

ieda said...

fuh nie kalau buat sambal kuini sedap nie ! ;)

therosputih said...

makan sedap, tapi kalau bawak naik kete, sama macam durian la jawabnya...takmo ilang baunya...

mawar berduri said...

sedapnyer..

Tabung Ayam