MR NUFF

berganding bahu dengan en babah

salam...

entri mengucapkan terima kasih banyak-banyak pada en babah sebab sudi tolong lipat kain bersama.. timbunan kain dari hari jumaat.. baju2 yang bawak balik kg n g cameron..boleh bayangkan melimpah kuar dari bakul... saya memang tak suka simpan kain sebab dah terbiasa masa jadi surirumah tiap2 hari lipat kain .. nie bila dah kerja memang perlukan bantuan en babah..sebab saya masih tak dapat rentak yang sesuai hehehe sebab kadang2 balik awal..kadang2 balik lambat... mujur beliau sudi ;)


alat perhubungan tak bagi sesat or tertinggal ^_^


 gambar permulaan..walkie talkie.. abang saya ahli kelab radio.. so kami berkomunikasi dengan walkie talkie nie jer.. save kredit prepaid.. ;)

pasni upload pic kat cameron lak

13 comments:

Dayana Bahar said...

Lipat kain memenatkan... mujur ada pembantu kan

nur anis said...

huiyyoo..pakai walkie talkie tu..:)

Rai Ourkizuna said...

waaiii..bestnya.. berkurun da saya tak lipat kain :P

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi.lama tak guna ni..

izan mama mia said...

kerjasama penting

Ratu Hatiku said...

Nsb baik pandai lipat kain..hehehe...
dasyat berwalkie talkie ya..hihi

eddy ipoh said...

Nak masuk kelab walkie talkie la

Eca Dwinky Asha said...

teringin nak ada walkie talkie tu...save krdt..tpi dibuatnya bakal suami tgl jauh.acane tu cik kak?hahaha :P

Si Matatajam said...

Siap pakai walkie talkie tu hi hi...apa yg penting? Kerjasama...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..

hihi.. bantu mmbantu mengeratkan lg kasih sygkan.. :)
siap ade walkie talkie tu.. :)

NoEn said...

owh saya xkasi en.somi lipat kain baju...xcantik...kiki
tp xpe sbb dia tolong masak ;)

ayut said...

alhamdulillah..sedia membantu...tak la kelam kabut...tang walkie talkie tu terbaik lahhh.. :D

therosputih said...

walkie talkie tu memang jimat sungguh penggunaan kredit...hehehe...nak pegi beli la barang 3,4 bijik...hehehe

Tabung Ayam