MR NUFF

menangis.....

salam





..................................................................................

sesungguhnya saya bersyukur..


tak sangka walaupun dah lama tak update blog
tak pernah sampai 400++ sehari tapi semalam


p/s: nak g karnival jualan gudang karangkraf borong majalah ;)

12 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Byknye page view akk...tahniah....borong akk, jangan xborong....klu ada dekat sni...rietta pown nk p borong gak...hehehe....

ieda said...

tahniah ...
apa2 pun janji ada pengunjung kan ;)

Si Matatajam said...

Alhamdulillah...tahniah..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

alhamdulillah...
tahniah..
semoga uv semakin meningkat :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

bestnye..lama x membaca..tahniah jgk ye.. :)

D Yatie said...

ramainya yang singgah blog akak...sy 100 pun tak pernah dalam sehari..huhuhu

NoEn said...

alhamdulillah
janji ad org sudi singgah kat blog kita
iye tak??? hehe

nur anis said...

wow..tahniah kak...:)

Tihara said...

as salam

alhamdulillah, bukan senang kan nak kekalkan pv macam ni..btw yg penting kita harap sesuatu yg berguna dah sampai kat reader blog kita kan:)

tekan tourism australia ^_^

Shasha Yacob said...

tahniah, saya xsampai pun macam nih. sodih.

therosputih said...

banyak tu view...pembaca makin meningkat nampaknya akak...hehehe

Mrs Velentine said...

tahniah...cuba chek yg nuffnang punya pula

Tabung Ayam