MR NUFF

kenangan 5tahun mengamit kembali

salam... baru dapat buat entri g cameron baru-baru nie...


 setelah 5tahun berlalu alhamdulillah akhirnya berjaya juga naik ke cameron.. masa kami datang nie hujan so kena berhati-hati jalan licin n banyak tanah runtuh..kami naik melalui jalan di Simpang Pulai dan turun di Tanah Rata untuk ke Tapah jadi terus ke Teluk Intan satu laluan jer.. tak banyak tempat yang dapat g pun ..pasni kena plan g lama baru boleh jalan-jalan.. ^_^


 seronok tapi ada gak rasa sedih sebab masa ngandung arwah azim..kami tak berpeluang ke sini.. rupa-rupanya rezeki dah anak 3 baru dapat kembali.. nostalgia honeymoon mengamit kembali ececeh.. jom layan pic ;)
di big red farm... ibu je lebih bergambar adib n amni bagi rosak gambar :)




atas puncak bukit di ladang teh boh


pendakian baru bermula nie.. adib memang teruja..




adib habis macho dah nie hehehe



dah penat mendaki turun jer adib cakap lapar ..singgah makan dekat cafe teh boh


p/s: hari nie target nak balas semua jejak ;) insyaAllah

12 comments:

eddy ipoh said...

Rezeki dapat pergi... Pergi la... Ek

hainom OKje said...

Tak pernah lagi smpi cameron highland adyna.......best ke?..

Cikgu Ma said...

bestnya cuti2 malaysia..

izan mama mia said...

amboi g bercuti CH...best laa

Kakzakie said...

Musim hujan sekarang kalau pergi bertambah sejuk di CH..

NoEn said...

best giler
rindunya kat cameron

Mummy GreenyHouse said...

sgtlah comel topi2 nyer.. :)
sy teringin nk gi cameron..x dpt2 lg nk bwk aleesya n aneesa mkn stoberi fresh dari pokok. :p

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak...
huhuh..cameron mmg best utk bercuti...mesti seronokkan anak2 dpt g tempat sejuk... hihihi.. :)

nur anis said...

teringin sangat nak ke cameron..

ayut said...

nice...mengamit kenangan..hihihi

ieda said...

hurmm sweet pic ..
kenangan nie dikk
akak x pernah sampai layie ke sini nie ! huhuh

therosputih said...

tak pernah lagi sampai sini...ari tu plan ngan kakak nak pegi ramai2, sekalik mak buyong nih tak larat dah nak jenjalan...so, cancel...hukhukhuk

Tabung Ayam