MR NUFF

berbisa sungguh mulut mu

salam...

saja letak pic adib masa baby..

erm..ntah lah gamaknyer bile umur dah bertambah n dah sekolah..adib jadi banyak cakap lak..ni kali ke berapa dah dia punya jawapan yang macam orang dah besar...

insiden pertama: masa dalam kete..ibu nanti bile kete besar la..kete kite kecik jer.. rasanya proton persona tak lah kecik sangat kan..

insiden kedua: g klinik amik ubat..saya cakap nanti abg makan ubat batuk cepat baik..dia jawab abang makan ubat batuk nie senang abg nak minum air ais..sabor je lah..

insiden ketiga: tgk wanita hari ini pasal deko dapur.. dapur dia 3 dapur kite macam nie je sambil dia depa tangan dia..uhuhuh...

insiden keempat yang nie memang saya merajuk terus ngan en babah... 'ibu babah tanya abang nak ibu baru tak'????? (masa nie saya baru pas operation)

insiden kelima; nanti perut ibu dah baik boleh main angkat2 abang...

sabar je lah ngan kerenah anak2 nie..

nak marah pun dia baru nak belajar , tapi kena tegur gak kan..
macam dia ajar ibu dia ABC bukan ibu ajar dia..kite lak kena sebut ABC

2 comments:

.: iEyLa :. said...

nakal tul die...
moga membesar jadi anak yg baik.. :)

Kakzakie said...

Kena tahan hati sebab anak kian cerdik. Kalau tak cerdik kita pulak yg susah hati kan..

Tabung Ayam