MR NUFF

bile dah sihat...

salam..

alhamdulillah adik dah discaj semalam..tq pada yang mendoakan adik saya sihat..dia trauma gak .takut virus tu ada dalam badan lagi.. kakcik harap semoga sihat sepenuhnya lah pasni..

berbalik pada tajuk entri..

alkisahnya.. minggu lepas saya dah tak de rasa sakit diperut..memang happy sangat lah..
so macam-macam keje dah buat  n dukung lah amni ..almaklum lah perut dah tak sakit..
en babah tanya pun saya cakap ok dah tak sakit perut..

tup2 hari nie pas antar adib..perut daku mula sakit2 balik.. pegang perut dia keras balik.. aiseh ni kang kalu kabo kat en babah mau kena marah balik..degil buat keje berat hehehe..

saya rasa sebab buat keje laju2 erti kata lain kalut..tu yang jadi sakit balik..kalu buat rileks2 maybe tak rasa sakit dah.. 1hb nie cukup 6bulan operation n arwah azim g..

(bile saya bz saya memang tak ingat dah perkara yang lalu..tapi bile dok diam2 mula la teringat kat arwah )

p/s: sedih  tgk org yang campak bb dari tingkat 3.. semoga Allah beri petunjuk dan hidayah kepada beliau

11 comments:

IntaNBerliaN said...

sian adik awk smpai trauma.. tp kalu sy pun sama gak agaknya...

HeNRieTTa JoSe said...

akk jgn lasak lasak sangat yea....6 bln tu ada orang dah ok...ada gak yang blom ok....yang cmpak bayi tu mmg xtaw nk ckp pe...

ieda said...

jaga diri baik2 dikk
jgn buat kerja berat ..
kalau kesihatan x mengizinkan banyakkan lah berehat ..

kisah campak bb akk rasa ibu dia meroyan ..huhuh

Kakzakie said...

Kena jaga diri tu demi utk kebaikan diri dan keluarga yg ada. Perjalanan masih panjang dik. Ikut nasihat en babah.

:: Mrs.Eady :: said...

jaga diri ye..

nur anis said...

alhamdulillah..akak pun take care ye..:)

Bazilah (^0^) said...

jaga diri kak.. Erm pasal yg baling anak dr tingkat 3 tuh, sakit hati bazi ms dengar berita. Baby tuh x berdosa pon..hmm, moga2 insaf mak baby tu nnti

adibdaddy said...

Ehem ehem ehem

Kesuma Angsana said...

syukur adik dah ok sikit.. pun kena jaga diri sendiri juga ye ! take care

Cho Zila said...

alamak ... jaga diri ok.. ikutlah nasihat yang tersayang...

ps akak orang bota... tapi dulu keje kat ipoh lama gakler sebelum pindah sini...

IntaNBerliaN said...

singgah khamis..

Tabung Ayam