MR NUFF

handbag murah jer ;)


jom cuci mata jap..

ada sesiapa yang berminat dengan hanbag yang murah tapi berkualiti tak???

kat cni saya nak iklan kan jap handbag kot-kot ada yang berkenan..

harga tak mahal RM55 je ;)

tidak termasuk postage

walaupun murah kalu kena dengan gaya kite tersendiri n pandai jaga barang mesti boleh pakai lama n tukar2 selalu kan :)


DESIGNER BAG - COFFEE




MATERIAL: CANVUS
 LENGHT : 39CM 
WIDTH : 11CM 
HEIGHT : 27CM
 BOTTOM WIDTH: 11CM
 CONTENT :A4

untuk lebih pilihan warna


DESIGNER BAG - WHITE


 DESIGNER BAG - PINK









 berminat boleh email 
nooradina@gmail.com

5 comments:

Kesuma Angsana said...

la, nape KA x boleh tgk gambar.. nti kalau nak KA roger2 yek

Kakzakie said...

Tak ada gambarlah Dyna kakak nak tengok..

adyna said...

gambar dah diperbetulkan..:)

Nina Zee said...

tak bole bukak ganbar nye :(

adyna said...

skrg boleh tgk x?

Tabung Ayam