MR NUFF

mahal sangat ke telur itik???

salam jumaat


pic: mr google

erm 1st time makan masak lemak telur itik nie.. isnin lepas sempat la makan kat luar ( surirumah pun kadang-kadang nak makan luar ^_^) ok lah boleh tahan sedap n puas hati..tetapi masa nak bayar terkejut gak..coz en babah amik ayam penyet yg agak besar ngan sambal terung..saya telur itik masak lemak ngan pajeri nenas.. en babah rm8 saya nyer rm7.. ermmm... bagi saya mahal betul lah..lagipun nasi separuh jer ..

makan nasi ambeng kat waarung ibu tanjung karang pun tak mahal macam nie.. nie dekat sg besar makanan uhuh dah standard bandar besor ..

tu la kan sape suruh makan luar lagi ..kalau masak mau dapat makan banyak kali heheh..

moralnyer..sape surirumah masak lah sendiri tak payah makan luar hehehe

6 comments:

.: iEyLa :. said...

my dad suke sngt klu masak lemak telur itik ni kak..

Bazilah (^0^) said...

xpe kak,bukan selalu surirumah mkan luar kan huhu

Kesuma Angsana said...

KA cukup suka buat telur itik msak lomak cili api cam ni dan bubuh belimbing buluh perghhhhhhhhh mmg sodap tu!

IntaNBerliaN said...

eh mahainya.. cam xberbaloi kan..

:: Mrs.Eady :: said...

mahal la kan dari telur ayam..

nur anis said...

mahalnya kak..ni akak beli kat kedai mana mahal macam ni kak...? dah tau kedai, boleh la saya berjaga-jaga tak ke situ...hihi

Tabung Ayam