MR NUFF

top 5 dalam kedai backlink!!!!

salam..

korang mesti tahu ape itu backlinks kan..sume org nak backlinks yang banyak dan dapat up traficc ke blog n dalam masa yang sama iklan nuffnang banyak menari-nari dalam blog kite kan..

just nak share ..apa kata korang masuk kat kedai backlink nie...

ikut syarat-syarat yang dinyatakan..

alhamdulillah setelah lama saya join kat cni saya berada dalam top 5

tak caya???

jom tengok kat bawah


tengok blog ME & MY FAMILY...

jom lah ramai2 kite tempak banner kedai backlink kat blog mana tau sama2 kita dapat up traficc..

^_^

5 comments:

Mommy_ima said...

Saya budak baru belajar.. tq kak adyna sbb tlg tunjukkan.. :)
p/s: lama tak tinggalkan komen kat blog kak dyna, sempat baca je. time nak taip komen, anak2 pun sibuk nak taip, tu yg payah tu. time dorang tidur baru la boleh taip laju2.. :p

IntaNBerliaN said...

bagus ni.. mmg up traffic kan..

Cho Zila said...

yerker.. akakni berblog lama gak tapi duit nuffnang tak penah rasapun lagi.. traffik takderkan...
nanti tryler yerk.. thanks ..
ps orang perak ler jugak yerk...

Bazilah (^0^) said...

nnti nk try la hehe

Mak Lin said...

saya tak faham kak (x___________X)" kalau dah bubuh icon backlink tu. lepas tu saya nak buat ap ek?

Tabung Ayam