MR NUFF

kenangan itu mengusik kembali

salam....

ermm.. 

 minggu nie dah 3minggu saya tak jenguk kubur arwah azim... sebelum nie paling lama 2minggu mesti balik ipoh g tgk kubur anak.. kali nie tak dapat balik sebab en babah bz..adib lak kena ganti sekolah hari sabtu...

ntah lah..semalam masa tgk safiya ulangan tunjuk cerita tentang kembar..mengalir jugak airmata nie.. sebab saya juga mengandung kembar sebentar (3kantung kosong 1 azim) semasa mengandungkan arwah azim....

airmata nie laju jer.. tapi saya cepat2 istghfar..sebab saya tahu nie semua mainan syaitan..lagipun saya dah redha..n tak nak toleh kebelakang lagi..saya tak boleh layan perasaan..

tadi pun sempat tengok pic arwah dalam hp en babah.. en babah pun tiba-tiba cakap rindu jugak nak tengok kubur anak..( ingat lelaki nie tak de perasaan)..rupa-rupanya deme nie simpan dalam hati..orang pompuan nie nangis je cara nak hilangkan sedih..

mudah-mudahan ada rezeki kami melawat kubur arwah azim..

p/s: borang e tukar en babah guru besar lupa nak letak atas meja dah bercampur dengan borng lain..mujur sempat dihantar uhuh..




3 comments:

ieda said...

insyallahh dik
akk doakan , ada kesempatan tuu
sabar ye dik
arwah dah sah2 akan menanti adik dan suami nanti .. jadi banyakkan berdoa buat arwah yee ;)

muslimkidsshop said...

jemput lawat blog http://muslimkidsshop.blogspot.com/

Kesuma Angsana said...

moga terus bertabah ye dear....sgt2 memahami hati seorng ibu.

Tabung Ayam