MR NUFF

MENANG HADIAH DARI LARRIE ^_^

salam..

rezeki dariNya ..Alhamdulillah
dapat sms dari Vivian LARRIE

saya menang hadiah saguhati dari contest ini
 Peraduan Cetusan Gaya INSPIRASI BH- Larrie

saya menang t-shirt n kasut ..sebab dia mintak saiz baju n kasut ^_^
tak tahu lah kalu hari nie result kuar dalam paper..

tahniah juga kepada pemenang2 yang lain


nak beli memang tak lah..kebanyakan contest yang saya join sebab saya nak barang dia..almaklum lah surirumah mana ada duit banyak hehehe, tunggu en babah beli dia pun banyak benda lagi penting nak didahulukan ..


6 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah sis..rezeki tu..

nur anis said...

waaaaa..tahniah kak...:)

p/s : saya kerja kat issuma construction kak..dekat taman gemilang..dekat kedai makan berkat aman..^__^

Bazilah (^0^) said...

bestnyeeee.murah rezeki akk bila masuk contest2 cmni :)

Anonymous said...

tahniah yek!

IntaNBerliaN said...

bestnya.. tahniah

teratai said...

Wah best tu, kasut Larrie mahalkan!

Tahniah...tuah badan tu:)

Tabung Ayam