MR NUFF

bertungku???

salam semua kengkawan...

baru dapat update blog..kukepenatan..g beraya kat kajang n nilai umah kakak n abang...
:)

sebelum tu sempat gak singgah karangkraf mall membeli majalah ;) best sangat dapat diskaun 15% untuk majalah baru 20% untuk majalah lama... 

berbalik pada tajuk..

yeay..kak ct yang mengurut saya tiap kali bersalin gtau sekarang dah boleh bertungku ..buat dibahagian belakang n tepi dulu bagi hilang kesan ubat bius...tempat operation elakkan ditempat yang masih belum baik..alhamdulillah minggu nie perut pun dah tak sakit... maybe masa puasa n raya usus n perut terkejut kot...

ntah la tak semua orang suka cara2 lama nie..tak moden..tapi bagi saya mana pantang yang tak memudaratkan diri saya ikut... hasilnya berat badan cepat turun n badan maintain macam anak dara heheheh.. syukur sebab tungku batu sungai yang mak bagi masih tersimpan elok... n saya ingat pasni nak pakai bengkung lak... sebab perut saya masih buncit..:) 

ada orang cakap bertungku ni adat jer..ermm.. bagi saya bertungku lelaki pun boleh :) nie kak ct yang ajar.. cuma saya tak buat lagi kat en babah..

ada tak kengkawan yang bertungku???

p/s: cek nufnnang dah sampai rumah..syukur

3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpernh bertungku..huhu

:: Mrs.Eady :: said...

sgt suka part berpantang dan bertungku!ehhh rindu pulak time tuh!

IntaNBerliaN said...

saya bertungku ketika berpantang je...

Tabung Ayam