MR NUFF

barbie amni ^_^


salam..

erm anak dara saya amni dah mula pandai nak main anak patung..barbie nie dah lama dia nak kami je tak beli..harga dia kan mahal.. so rezeki bile ibu dia keje belikan lah dia 1 , baju barbie kan seksi2 so opah ipoh telah berbesar hati menjahit baju barbie amni.. dan ini lah hasilnya..


cantik kan..
opah dah janji nak buat sepasang lagi baju barbie amni.. suka la amni tue

tq to my mother in law :)

p/s: hari nie saya g lapor diri..
doakan semuanya berjalan lancar ye
^_^

17 comments:

nur anis said...

wahh..bestnya siap ada yang nolong buatkan baju untuk barbie..:)

Eca Dwinky Asha said...

eca xde patung2 ne semua..tpi patung pompuan yg kertas,,berlambak lambak dlu.hahahaha...

eca klik colgate ye kak..moga2 tmbh BE.hehehe

ayut said...

wahhh...bguslah opah amni..jahitkan bju barbie doll..suke yer..
#smgaa semua ye bek ye kak :)
perak dulu dia duk Lenggong kak...Muar jauh jugak gan kg ayut.

Ratu Hatiku said...

Patung barbie cantik2kan? Suka tengok :D

izan mama mia said...

gd luck yer.....

Mrs Velentine said...

anak sya x main barbie....main bear jer

NoEn said...

wah...cantiknya baju barbie amni :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

mmg kesukaan gugul :) cantik sekali..

gud luck akak :)

PinkUmmi said...

wah...siap jahit bju patung barbie tuh

Kesuma Angsana said...

cantiknyer !

eMMe said...

Salam Adyna, sihat?
Me sihat... masih bekerja, hingga Rabu ini je... dah dpt tarikh bersalin la... nnt tgk entry Me kay!

dulu suke main barbie, tapi better beli Lego, utk anak lebih berfikiran kreatif, hehehheee...

nanakimie said...

wah,cantik,,rajin opah amni jahitkan bju barbie ye:) nati suh opah jahit bju utk amni sekali tau..bia sedondon dgn barbie,heee:)

Si Matatajam said...

Barbie ni mmg mahal.. Bertuah Amni dapat gak Barbie..cantik..

nuyui a.k.a miss YUI said...

nak gak ptung tu..hihi

Tihara said...

patung barbie cume..anak buah akak pn suka:)

therosputih said...

baiknya opah dia...susah gak nak jahit baju barbie nih sebab saiznya yang kecik, rumit dan leceh...bagi insan macam ain ni la...wakakaka

Shasha Yacob said...

nak barbie satu, haha

Tabung Ayam