MR NUFF

kursus @ hotel sri petaling

salam..

^_^

dah ok ckit...
rumah pun dah pasang wifi yes..
alhamdulillah dipermudahkan segalanya..

tapi rasa macam susah nak sesuaikan diri lagi, sebab dah lama tak keje, inilah harga yang perlu dibayar, kos melepas tak boleh amik dua2 ;(

adib siap cakap esok ibu dah tak keje kan... amni lak 'ngan je'(jangan keje)...

hehehe aktiviti berblog pun dah kemana hala dah.. nak cari masa yang sesuai..

kawan2 ppm dah bagi kelas so saya dapat kelas gemilang untuk saya uruskan.. buat permulaan nie saya akan cuci kelas dahulu.. untuk deco dalam pemikiran lagi..

cukup ler cite ckit2 kan..

nie pic masa saya berkursus last week..
dapat tambah kawan ;)


muka sebelum tau posting kat mana hehehe makan pun tak lalu


roomate saya mom to be bertudung merah tunggu masa je..tapi perut kecik je ;)
 ngan member sebelah meja ;)

member kenal dlam page fb ppm as..,. org utara perlis


p/s: mula membalas jejak

11 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

maintain comel..hihi.

nur anis said...

alaa..kesian pulak amni bila suruh jangan kerja..

p/s : yeke kak? hihi..saya pun lupa saya pakai baju apa khamis lepas..huhu

Kesuma Angsana said...

tq share cerita & pic2 ye

izan mama mia said...

teringin juga nak kj semula tp saya tak suka org lain jg anak saya..tu yg ssh..huu

IntaNBerliaN said...

oklah tu kak... dh ada kwn... :-) nanti dpt lah biasakan diri

♥ Cmª shIemª ♥ said...

best berkursus sesambil jumpe kenalan lama :)

Si Matatajam said...

Tetiba teringat subjek akaun bila terbaca pasal kos melepas tu..hi hi..

ayut said...

dh lame tak kje kan..kena la sesuaikn dri blik.. :) 1st kenala attend kursus..hihihi

Tihara said...

as salam

seronok kan time kursus dapat ramai kenalan:)

therosputih said...

cean amni sama adib...mama pi keje dulu naa...jangan nenakal...

Mrs Velentine said...

paling suka time kkursus..sebab dpt ramai kawan

Tabung Ayam