MR NUFF

Jalan-jalan singgah makan di restoran upin dan ipin @ Mydin Meru Ipoh

salam..
macam mana percutian kawan- kawan??
semoga penuh kecerian ye walaupun minggu nie jap keje jap cuti ^_^

masa g buat passport mak mentua kami sempat singgah makan di restoran upin dan ipin..
habis hati suka sangat adib n amni..

jom layan pic
^_^

seronok sangat dua beradik nie

bukan dak2 je suka mak bapa budak pun suka ..betul betul betul



datang cni kena bawak duti banyak sebab kedai jual barang upin ipin dok menunggu ;)




licin semua sebab tersangat lapar.. lambat betul buat pasport nie kan


memang menarik wallpaper nyer ;)

p/s: so kawan2 yang datang ke Ipoh leh la g Mydin untuk mencuba masakan di restoran upin ipin..

3 comments:

Mummy GreenyHouse said...

Wah....sonok la kids tu! Selesa tempatnya.. :)

Nora Karim said...

Bestnya... dkt MR2 ni nmpk ada satu restoran upin ipin... tp blm berkesempatan nak singgah... sedap tak makanannya?

izan mama mia said...

cantik,..yg kat shah alam tak cantik walau dekat sangat dgn opisnya

Tabung Ayam