MR NUFF

Sori

Salam

Rindu kat kawan2

Saya tak dapat jejak lagi :(

Sekolah pun tak tau ada WiFi ke tak lagi , sebab kawan ckp bilik pendidikan khas WiFi susah...uhuh

Nanti kita sambung cita lagi yer

10 comments:

Ratu Hatiku said...

hehehe...paham...

Kakzakie said...

Kena bersabarlah utk sedikit masa ini ye...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

huhuh..xpe2..settlekan mane yg penting dulu :)

izan mama mia said...

ok..nnt sambung

Tihara said...

as salam

akak kalau takde line..terpaksa topup jap utk on9 kat henpon..hehe:)

Si Matatajam said...

Blogger tanpa Internet ibarat patah tangan sebelah kan..hi hi..

therosputih said...

kalau umah ada tenet pun dah kira lebih dari cukup dah kan,. kalau mana2 ada wifi, lagi bagus...hahaha

Mrs Velentine said...

samalah sya kat ofis je online

Shasha Yacob said...

kalau ada masa , bW pelan pelan. hihi

izan mama mia said...

mana2 pun sekarang kalut kalau tempat tu xder wifi kan..cam sayalah..haha

Tabung Ayam