MR NUFF

Tudung bokitta



Voila Plus OutlinedSunFlowers
Ready Stock (Malaysia) SOLD OUT
20 new stock coming end Nov
                                                                     RM 89 each
                                                       Kena simpan duit kalau nak beli ;)


ada macam2 corak ^_^


Salam maal Hijrah
Semoga tahun baru 1434H memberi kekuatan baru untuk meneruskan azam  menjadi insan yang sentiasa bersyukur padaNya...

Tudung bokitta ,ada kwn2 yg dah pernah beli ke?
Macam best pulak, sebab tak perlu guna pin, tapi harganya boleh tahan gak ;)
Saya baru jumpa dalam Fb, kalaulah kwn2 nak tgk boleh search CatchThatCoach ada mcm2 pilihan, Insyaallah ada rezeki nak beli 1 ;)

P/s : mood bercuti

7 comments:

izan mama mia said...

ish gambar tak keluar..tak nampak camana tudung tuu

Pokok Manggis Depan Rumah said...

nak tengok juga akak :-)

adyna said...

Pic tu jap ada jap hilang lak uhuh

Nana Hashim said...

sng nk pkai tudung cmni...tp bntuk muka sy tak sesuai..huhuhu

Nora Karim said...

Salam Maal Hijrah Adyna..

Si Matatajam said...

M suka pakai tudung pasang siap ja..cepat dan mudah ha ha..

adyna said...

M yang ni pun Pasang siap tak payah pin sarung terus je dah jadi lilitan, pernah tgk tutorial pemakaian masa rancangan saffiya;)

Tabung Ayam